FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat: Firma XXXX
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
____________________________________________________________________________
Adres Klienta:
____________________________________________________________________________
Nr telefonu Klienta:
____________________________________________________________________________
Adres e-mail Klienta:
____________________________________________________________________________
Numer paragonu lub faktury VAT:
____________________________________________________________________________
Numer zamówienia:
____________________________________________________________________________
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
• adres pocztowy,
• adres e-mail.
Reklamacja dotyczy:
• Umowy Sprzedaży z dnia ___________________________________________________
produktu ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: ______________________________________
Opis problemu:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Żądanie reklamacji:
usunięcie wady Produktu lub Usługi wymiana Produktu na wolny od wad
obniżenie ceny Produktu
odstąpienie od Umowy
Klient przyjmuje do wiadomości, że:
Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Składając reklamację Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez adresata w celu rozpoznania reklamacji i prowadzenia korespondencji z nią związanej. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili, a Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podpis składającego
Niniejszy dokument stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez
Firmę XXXX