FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)

Adresat: Firma XXXX

Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:

____________________________________________________________________________

Adres Klienta:

____________________________________________________________________________

Nr telefonu Klienta:

____________________________________________________________________________

Adres e-mail Klienta:

____________________________________________________________________________

Numer paragonu lub faktury VAT:

____________________________________________________________________________

Numer zamówienia:

____________________________________________________________________________

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

• adres pocztowy,

• adres e-mail.

Reklamacja dotyczy:

• Umowy Sprzedaży z dnia ___________________________________________________

produktu ____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji: ______________________________________

Opis problemu:

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Żądanie reklamacji:

usunięcie wady Produktu lub Usługi wymiana Produktu na wolny od wad

obniżenie ceny Produktu

odstąpienie od Umowy

Klient przyjmuje do wiadomości, że:

Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktu niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Składając reklamację Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez adresata w celu rozpoznania reklamacji i prowadzenia korespondencji z nią związanej. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili, a Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

Podpis składającego

Niniejszy dokument stanowi załącznik do Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez

Firmę  XXXX

Ładowanie...